Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

Magyarországon 13 százalékos árbevétel-növekedésre számít idén az Ikea, amely tavaly 53,87 milliárd forintos forgalom mellett 3,65 milliárdos adózott eredményt ért el.

A bővülésben már szerepet játszhat a soroksári áruház is, amely az 1990-ben nyitott Örs vezér téri és az 1999-ben átadott budaörsi után a svéd lakberendezési óriás harmadik hazai egysége. A júniusban megnyílt 34 ezer négyzetméteres soroksári üzlet közel 17 milliárd forintos beruházásból épült fel, az építkezésben másfél év alatt kétezer ember vett részt - olvasható a lapban.

Az új soroksári Ikea áruház

Az üzletnyitás óta eltelt bő négy hónap tapasztalatai közül azt emelte ki a lap érdeklődésére az Ikea, hogy a már korábban is működő két kirendeltség látogatószáma nagyságrendileg nem változott, holott van átfedés területileg a vásárlók között.

A legújabb és eddigi legnagyobb áruház vevőköre Soroksár mellett elsősorban a környező kerületek és a környékbeli települések lakosságára épül, de sokan érkeznek az autópályáról könnyen elérhető vidéki városokból. Az elmúlt időszak legnagyobb értékben eladott termékei a kanapék, az ágykeretek és a gardróbmegoldások, darabszám szerint pedig a konyhai aprócikkek, bögrék, tálak voltak a legnépszerűbbek, valamint a gyertyák, ami már a téli időszak közeledtét is jelzi.