Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

Az eredményt az ajánlatkérő Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. tette közzé a Közbeszerzési Értesítőben. A szerződést a nyertesekkel június 2-án kötötte meg a NIF.

A közlemény kitér arra, hogy a MÁV Zrt. a vasútvonal egyes szakaszait saját forrásból felújította, illetve megkezdte az felújítás előkészítését, így átépült a Mezőzombor - Bodrogkeresztúr, és a Bodrogkeresztúr - Olaszliszka-Tolcsva állomásköz. Az Olaszliszka-Tolcsva - Sárospatak állomásköz átépítése folyamatban van, a befejezés 2017 első negyedévében várható.

A nyerteseknek 7,5 kilométer hosszban kell az alépítményt és a vágányt átépítenie, továbbá kiépíteni 69,3 kilométer felsővezetéket. A biztosítóberendezés jelfogós, Dominó 55 rendszerű lesz, az állomások távkezelése a központi forgalomirányító központból történik.

Indult a tenderen, de nem nyert a Stragab Vasútépítő Kft., a Swietelsky Vasúttechnika Kft., továbbá az SDD Konzorcium, amelynek tagjai a Dömper Kft., a Subterra - Raab Kft. és a Pannon-Doprastav Kft. voltak.

A nyertesek közül (a Céginfo.hu adatai szerint) a budapesti székhelyű Vasútvillamosító Kft. 2001-ben alakult, a múlt évi árbevétele 3,1 milliárd forint volt. A győri Vasútépítők Pályatervező, Kivitelező és Iparvágányfenntartó Kft. 1991-ben alakult, a múlt évi árbevétele pedig 6,3 milliárd forintot tett ki.