Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

Márciusban jelentették be, hogy az Aldi drasztikusan csökkenti a műanyag csomagolóanyagok felhasználását üzleteiben.

Ennek folyományaként egy szavazást indítottak április másodikán a bolt Facebook-oldalán, arra kérve a vásárlókat, hogy döntsenek: fedéllel, vagy fedél nélkül akarják-e ezentúl megvásárolni a bolt saját márkás termékeit. Több mint 3600-an adták le a voksukat.

A vásárlók döntése alapján hamarosan a magyar Aldi minden saját márkás tejtermékről lekerül a műanyag fedél. Az áruházláncnál azt írják, hogy az átállás egy hosszabb folyamat lesz - idézi a portál.



A kommentelők örültek az áruház lépésének. Volt, aki további ötleteket is adott a műanyaghasználat csökkentésére. Sokan látnák például a nejlonzacskókat a bolton kívül vagy örülnének visszaváltható üveges tejnek.

A műanyagok felhasználását csökkentő stratégia részeként az Aldi Magyarországon még 2019-ben kivezet a kínálatából számos, egyszer használatos műanyag terméket, többek között a műanyag evőeszközöket, poharakat, tányérokat és szívószálakat, továbbá tervezi a műanyag fültisztító-pálcika esetében a műanyag helyettesítését alternatív anyaggal.