Az Aldi 2016-ban nyitott ideiglenes üzleteket a legismertebb hazai zenei fesztiválokon. Ebben az évben az áruházlánc ismét három eseményen lesz jelen:

  • a június 26-30. között zajló VOLT Fesztiválon 300 négyeztméteres bolttal,
  • az augusztus 8-15. közötti Sziget Fesztiválon 375 négyzetméter alapterületű bolttal és GrillTerasszal,
  • a Balaton Soundon július 4-8. között szintén GrillTerasszal készülnek.

A pop-up boltok kínálatában több mint 300 féle termékből lehet válogatni: alkoholmentes italok, reggelik, hűtött termékek (felvágottak, sajtok), konzervek, édességek, glutén- és laktózmentes termékek, friss zöldségek és gyümölcsök és péksütemények várják a vásárlókat. Akár ruha vagy a mindennapi kozmetikai cikkek is beszerezhetők, de sátrat és hálózsákot, matracot is árulnak majd. Az áruházakban 40 a GrillTeraszon 15 fős személyzet dolgozik.

Tavaly a vásárlók által legkeresettebb termékek minden helyszínen nagyon hasonlók voltak: a friss zöldségek és gyümölcsök közül a banán, a koktélparadicsom, az alma és a nektarin bizonyultak a legnépszerűbbnek, míg a pékségekben leginkább a császárzsömle, a virslis táska, a sajtos pogácsa és a vajas croissant fogyott.

Fotó: Kummer János/Napi.hu