Volt, aki nem tudott kártyájával vásárolni, de olyan is, akinek nem okozott problémát a jelenség, csak észrevette, hogy annak ellenére csökkent a számláján a pénze, hogy nem költött semmit, és a számlatörténet sem írt semmilyen kiadásról, leemelt összegről - olvasható a portálon.

A bank ügyfélszolgálata megerősítette, hogy valóban volt bizonyos lakáshitellel rendelkező ügyfeleknél számlavezetési probléma. Az történt, hogy az egyenleg már a következő, a napokban esedékes törlesztőrészlet levonásával csökkentett összeget mutatta technikai okból. A hibát javították.

A bank azt közölte, hogy

a tegnapi napon néhány lakáshitellel rendelkező ügyfelünk számlaegyenlege technikai okból már a következő, a napokban esedékes törlesztőrészlet levonásával csökkentett összeget mutatta. A hibát javítottuk, az egyenlegek megfelelőek minden ügyfelünk esetében. Az érintettektől elnézést kérünk az okozott kellemetlenségért!