Teljesen új megközelítéssel áll az autóvásárláshoz- és a szervizhez a legnagyobb magyar BMW-márkakereskedő, új szalonjuk egy kicsit olyan, mintha valaki egy ötcsillagos szállodába vagy a saját irodájába menne. A hatalmas Hungária körúti épület 2016 őszén készült el 3 milliárd forintos beruházással.
Szász Péter, 2018. február 8. csütörtök, 14:58
Ajánlom |
Futballpálya nagyságú autószalont épített a Wallis Motor Pest Kft. a Hungária körúton, mivel a cégcsoport Váci úti márkakereskedése már nem tudta maradéktalanul kielégíteni a prémiumautók iránt növekvő igényeket. Az új szalonon érződik, hogy a cég semmit sem bízott a véletlenre, hiszen egy olyan bemutatótérről van szó, ahol nem csak a háttérzenére és a folyamatosan online frissülő kivetített filmekre helyeznek nagy hangsúlyt, hanem az illatokra is.
A szalonban újragondolták az ügyfelek kiszolgálásának folyamatát is. A főépület hangsúlyos eleme a nagy recepciós pult, ahol egyenruhás alkalmazottak segítenek az eligazodásban. A várakozási idő alatt kölcsön iPad igényelhető, sőt a várakozó ügyfelek halaszthatatlan megbeszélésire a márkakereskedés tárgyaló használatot is biztosít.
Az újautó-vásárlók első körben egy úgynevezett "product geniussal" találkoznak, aki a jármű konfigurálásában, a külső- és belő színek, kárpitok összeállításában nyújt segítséget. Itt kap hangsúlyt a szalon 900 négyzetméteres alapterülete, ahol szinte a teljes modellpalettát kiállítják. A következő fázisban az értékesítési osztály kollégáival az árról és a finanszírozás feltételeiről kell már csak tárgyalnia az ügyfélnek.
Szerviz, másképp
Hogy nem egy átlagos szalonról van szó, az a fentiek mellett a szervizszolgáltatásokon is tetten érhető.
- mondta Kele András, a cég kereskedelmi és marketing igazgatója.
A szalonban a várakozás sem tekinthető "szokványosnak" A BMW-tulajdonosok több lehetőség közül választhatnak:
A járműveket természetesen a legapróbb szerelés után is kívül-belül lemosva kapják vissza a tulajdonosaik.
Minden szolgáltatás, amelyet a BMW újautó-vásárlók megkapnak, jár a Premium Selecion (újszerű használt autó), a BMW motorkerékpár és a MINI márka ügyfeleinek is.
A különbség inkább csak "életérzésben" van, a szalon emeletén lévő motorkiállító térben például a vintage életérzést közvetítő márkához igazodva vannak felöltözve a kollégák, a MINI-k pedig egy exkluzív MINI Cube épületben, egyfajta ideiglenes művészeti galériában kerülnek kiállításra. A BMW elektromos autói fa padlón, különleges növényekkel körülvéve várják a vásárlókat egy fali gyorstöltő mellett.
A hatalmas épületegyüttesben több mint 5 ezer négyzetméter hasznos tér van, az építésnél 228 tonna betonacélt, 89 tonna szerkezeti acélt és 3255 köbméter betont használtak fel. A 3 milliárdos zöldmezős beruházásnál volt, hogy 189 alvállalkozó dolgozott egyidőben.
Az energiaellátásról egy 45 kilowattos kiserőmű és 184 darab 1,6 négyzetméteres napelem gondoskodik. A hűtést- és a fűtést egy központi épületfelügyeleti rendszer működteti a helyiségek igénybevételének függvényében.
A Wallis Motor Pest messze a legnagyobb hazai BMW-kereskedő, a tavalyi értékesítési számai alapján a piac 33,7 százalékát, a szintén a cégcsoporthoz tartozó Wallis Motor Duna márkakereskedéssel együtt, a teljes piac 41,7 százalékát szerezték meg. Annak ellenére, hogy 2014-ben is már 36,1 százalékát lefedték a piacnak, a részesedésüket évről-évre növelni tudták.
- tette hozzá Kele András.
A képek forrása: Németh Dániel
A cikk a Wallis Motor Pest támogatásával készült.
Ajánlom |