Így reklámoznák Magyarországot

A belföldről érkező forgalom 1, a külföldről jövő 2, a konferenciaturizmus 5 százalékos növekedését jelezte előre 2011-re a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatója a szakmai szereplőkkel folytatott konzultáción.
MTI-Eco, 2010. szeptember 15. szerda, 17:30
Fotó:

Horváth Gergely szerint a mostaninál több nagy nemzetközi rendezvény vonzanának Magyarországra; mint az MT Zrt. vezérigazgatója elmondta, körülbelül háromszáz olyan rendezvényről van tudomásuk a 2018-ig terjedő időszakban, amely kétezernél több embert mozgat meg, de még nincsen döntés a helyszínéről, és minden második esetben van magyar tagja a szervező testület vezetésének.

Javítanák az ország légi elérhetőségét is, ám - mivel a jövő évi repülési kontingensek már szinte teljes egészében lekötöttek - e téren csak 2012-től érhető el jelentősebb változás. Emlékeztetett arra, hogy Sármellék és Debrecen reptere is alkalmas nemzetközi forgalomra, s a már folynak tárgyalások arról, hogy utóbbira menetrend szerinti járatok induljanak.

Horváth Gergely megemlítette: az állami idegenforgalmi marketingcég működését hatékonyabbá tennék. Noha hivatalos kimutatások szerint 35 százalék a vállalat büdzséjében a működési költségek aránya, úgy látni, ennél nagyobb ez a hányad. A drága, nagy közönségvásárok helyett például a szakmai rendezvényeken való megjelenést részesítve előnyben, óriásplakát-kampányok helyett pedig az értékesítés-ösztönző megoldásokra fókuszálnak.

HOZZÁSZÓLÁSOK