Digitális megoldásokon dolgozik az Ikea

Egyre erősebb az IKEA az online értékesítésben, de továbbra is a hagyományos vásárlásból érkezik a nagyobb bevétel - írja a Világgazdaság.
Szász Péter, 2020. december 22. kedd, 12:29
Fotó: Napi.hu / Szász Péter

Az áru­ház bevétele a tavaszi zár­va tartás ellenére is 10 százalékkal nőtt a 2020. augusztus 31-én befejeződött pénzügyi évben. Az online értékesítés iránti igény a duplájára nőtt, ez adta a teljes fogalom 13 százalékát - mondta a Világgazdaságnak Münzner Tímea, az Örs vezér téri IKEA áruházvezető-helyettese.

Az online vásárlások márciusban és májusban voltak a legélénkebbek, és a lendületük az áruházak újranyitása után is megmaradt.

A cég a járvány miatt nem bocsátott el senkit, sőt fel is vettek 200 embert. Már több mint 1600 dolgozójuk van.

Az Ikea megkezdte online tervezési szolgáltatásának a bevezetését, megújította a weboldalát, és újabb digitális megoldásokat tervez.

- mondta Münzner Tímea.

A svéd anyavállalat néhány hete már közölte, hogy megszűnik a hetvenéves Ikea-katalógus, amelyet egyébként is egyre kevesebben forgattak.

HOZZÁSZÓLÁSOK