Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

Tíz éve hét fővel indultunk Magyarországi Stadler Rail  működése, ma közel 500-an vagyunk, ezalatt mintegy 60 millió eurót fektettünk be - mondta a cégvezér a Világgazdaságnak.

Eddig közel 200 vonatot rendelt a MÁV és a GYSEV, a pusztaszabolcsi bázis után létrehozták  a szolnoki alumínium kocsiszekrény üzemüket, ez ellátja a Stadler más egységeit is.

Szolnokon van továbbá forgóváz szerviz- és gyártó üzemük, most pedig Pusztaszabolcson hoztak létre egy vonat üzembe helyező részleget.

A következő lépés egy tesztpálya kialakítása lehet. Erről még nincs döntés, Magyarország egyelőre az egyik lehetséges helyszín két másik ország mellett. Ha Magyarországot választjuk, akkor a keleti országrészben lesz a tesztpálya.