Ez a program emailben elküldi a cikk címét és bevezetőjét, önnek csak a címzett e-mail címét kell megadnia. Pár soros megjegyzést is mellékelhet az üzenethez a "Megjegyzés" rovatban.
A 15 új járműből 6 darab a Budapest-Tatabánya-Oroszlány és a Budapest-Tatabánya-Győr, 9 darab pedig a Budapest-Székesfehérvár-Veszprém és Budapest-Füzesabony-Eger viszonylaton közlekedik.
A 2007-2010 között forgalomba állított 60 darab, "piros FLIRT" vonat Budapest-Győr-Hegyeshalom-Rajka, Tatabánya-Oroszlány, Budapest-Székesfehérvár, Budapest-Pusztaszabolcs-Dombóvár, Budapest-Pusztaszabolcs-Dunaújváros, Budapest-Hatvan/Füzesabony, Hatvan-Szolnok és Budapest-Sülysáp között, hétvégenként pedig Budapest-Monor-Szolnok, Budapest-Sülysáp-Szolnok, Budapest-Hatvan-Eger és Budapest-Záhony között is közlekedik.
Az új, 42+6 darabos flottába tartozó "kék FLIRT-ök" a Budapest-Székesfehérvár, Budapest-Pusztaszabolcs, Budapest-Vác-Szob, Budapest-Veresegyház-Vác, Budapest-Monor-Cegléd és a Budapest-Kunszentmiklós-Tass vonalon, hétvégenként Budapest és Kelebia között járnak. A nyári menetrend idején a Balaton déli partjára vonatozók is élvezhetik a légkondicionált motorvonat gyorsaságát és előnyeit.
A 15 FLIRT típusú elővárosi villamos motorvonat szállításáról tavaly júliusban írt alá szerződést a MÁV-START Zrt. és a Stadler Bussnang AG. Az egyenként 5,788 millió euróba kerülő járművek beszerzését az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program forrásaiból - 85 százalékban EU támogatásból - fedezi a vasúttársaság. A tizenöt egységet decemberig adja át a személyszállító vasútvállalatnak a Stadler. A MÁV-START ezzel a beszerzéssel 2016 végére már 123 FLIRT vonattal fog rendelkezni, de további 40 darab nagykapacitású, emeletes motorvonat beszerzését is előkészíti.
Craig Lieberman neve ismerősen csenghet, mi is írtunk már róla többször, de aki mégsem tudná kicsoda; ő volt a Halálos iramban filmek technikai tanácsadója, emellett a bennük szereplő...
tarTosPista, 2016.07.03 10:18
És vagy a vonatot késed le emiatt, vagy a buszt.
Ebben a qrva országban minden szemét módon van kitalálva.
Amocskos, idióta vezetőink direkt szopatják népet. Lépcsőzzé, mindent mindenhol körbe kerüljé, két pont között a legrövidebb út a qrva görbe.
Barom vezetőink vannak.
Egyébként több helyen úgy épített meg a peront, hogy a Stadlernak hiába van több nyíló lépcsője, a peron miatt nem tudja nyitni, ezért mégiscsak nagyobbat kell lépni.
A hülyeség is hungarikum.
Az utasoknak perközösséget kellene alkotni, s perelni a mávot a lépcsőtréningek megszüntetése miatt. Ha itthoni bíróság nem ítél emberszerűen, nemzetközi bíróságra kell vinni!