Interneten közvetít személyi bankárt Demján bankja

Nagy László Nándor, 2012. június 27. szerda, 11:46

A Gránit Bank az innovatív banki szolgáltatásokra helyezte a hangsúlyt a bank felépítése során - mondta el a pénzintézet mai tájékoztatóján Hegedűs Éva alelnök-vezérigazgató. A cél az, hogy az ügyfelek elégedettségét egyedi, személyre szabott szolgáltatásokkal alapozzák meg. A bank a hiteleknél áttekinthető, benchmark-alapú árazást alkalmaz - hozott példát a vezérigazgató. Hegedűs Éva szerint az innovatív szolgáltatások meglehetősen konzervatív üzletpolitikával párosulnak, amely a vezérigazgató szerint szintén ügyfélérdek - hosszabb távon.

A Gránit az internetre alapoz, ám meg akarja tartani a bankolás személyes élményét is, így online személyes kapcsolatot teremt a bank képviselőjével az interneten keresztül - a webkapcsolat túloldalán az ügyfélkapcsolati munkatársa áll.

Július elsejétől a Gránit 16 városban, illetve Budapesten további két helyen nyit kirendeltséget - ezek az irodák a Brokernettel történő együttműködés újabb elemei. A kirendelségek ügyfélközpontként működnek, készpénz-tranzakciókra itt nem lesz mód.

Jól halad a Gránit
A társaság tulajdonosi szerkezetében az elmúlt két évben hazai pénzügyi és szakmai befektetők mintegy 18,4 százalékos részesedést szereztek, így a korábbi egyszemélyes tulajdonos Demján Sándor részesedése 81,6 százalékra olvadt. A bank induláskori 7 milliárdos mérlegfőösszege 40 milliárd forintra nőtt május végére. A betétállomány az indulás 5,2 milliárdjáról 36,5 milliárd forintra emelkedett. A bank üzleti tervénél jobban halad a veszteség ledolgozásában - miután, mind betét-, mind hitelállomány tekintetében messze a tervek felett teljesít.

HOZZÁSZÓLÁSOK