Sokat költött a Spar - sokan észreveszik

Egy vidéki hipermarketet és három szupermarketet modernizált a Spar mintegy 3,3 milliárd forintból. A cég az elmúlt két hétben csaknem 900 új dolgozót vett át más szektorokból.
Domokos Erika, 2020. április 2. csütörtök, 22:45
Fotó: Napi.hu - A kép illusztráció.

A kiskereskedelmi vállalat a közel húszéves dunaújvárosi Interspar áruházát és három, a szentendrei, a nyírbátori és a tamási szupermarket üzletét újította meg, összesen 3,3 milliárd forintból. A március végén, április elején újranyitott üzletek kibővített áruválasztékkal, önkiszolgáló pénztárakkal, kényelmi termék kínálóval és a Spar to Go szendvics és saláta választékával fogadják a vásárlókat - írta közleményében a cég.

A települési és a vonzáskörzetek vásárlóerő-növekedésére figyelve és a változó vásárlói elvárásokat szem előtt tartva alakítjuk a frissen korszerűsített üzleteink profilját, megjelenését és termékpalettáját - mondta Maczelka Márk kommunikációs vezető.

A nyírbátoriak április 2-tól látogathatják ismét az Eduárd utca 13. szám alatti, 563 millió forintból korszerűsített szupermarketet, amelyben 26 munkatárs gondoskodik a kiszolgálásukról.

A Szentendre Pap-szigeti városrészénél álló, Ady Endre út 24. szám alatti, 601 millió forintból modernizált szupermarketet ugyancsak április 2-től vehette birtokba a vásárlóközönség; itt 27 dolgozót foglalkoztatnak.

A tamásiak március 26-tól vásárolhatnak a Garay utca 1-3. szám alatti modernizált szupermarketben, amelynek átalakítására 243 millió forintot költöttek. A vásárlókat új önkiszolgáló pénztárgépek segítik, a kiszolgálásukról 20 áruházi dolgozó gondoskodik - írta a cég közleményében.

Munkavállalókat vesznek át más szektorokból
Március 16-30. között csaknem 900 új dolgozót vett át más szektorokból a Spar, azonnali munkalehetőséget biztosított országos hálózatában az álláskeresőknek. A jelenlegi járányhelyzetben kiemelt fontossággal bír a magyar gazdaság számára, hogy minél többen álláslehetőséghez juthassanak és munkahellyel rendelkezzenek - mondta a cég kommunikációs vezetője. A statisztikákból kiderül, hogy először a vendéglátás és az idegenforgalom területét érte el a válság, mert ebből a szektorból igazoltak át a kiskereskedelembe a legtöbben.

HOZZÁSZÓLÁSOK