Jó hír jött a győri Audiból

Augusztus közepétől három műszakos termelésre áll át az Audi győri járműgyára - közölte az Audi Hungaria Motor Kft.
MTI, 2014. július 15. kedd, 10:18
Fotó: Reuters

A lépés oka alapvetően az, hogy a prémium modellek iránt magas a kereslet. A tájékoztatás szerint több mint 3000 munkatárs dolgozik a járműgyártásban, míg a motor- és járműgyárban összesen közel 11 ezer. Az új járműgyár az Audi TT harmadik generációjának bevezetésével teljes kapacitással fog üzemelni - idézi a közlemény Gerd Walkert, a győri gyár járműgyártásért felelős ügyvezető igazgatóját, akinek közlése szerint gőzerővel készülnek az új kupé sorozatgyártásának elindítására.

A közlés szerint a harmadik műszak bevezetése elengedhetetlen, mivel így tudják lehetővé tenni, hogy a termékek határidőre érkezzenek meg az ügyfelekhez. A társaság közleménye emlékeztet arra, hogy az Audi TT és TTS sorozatgyártásának teljes folyamata Győrben, az évi 160 ezer jármű kibocsátására alkalmas üzemben valósul meg.

A korábbi közlés szerint az Audi magyarországi leányvállalata az idén megháromszorozza autógyártását - tavaly 42 ezer 851 autót állított elő társaság - részben azzal, hogy júliusban indul a TT Coupé harmadik generációjának sorozatgyártása. Ez a modell a termelés körülbelül tíz százalékát adja majd. A termelés 70 százalékát az A3 limuzin, 30 százalékát pedig az A3 Cabriolet adja az idén, de újabb modell győri gyártásával is számolnak.

HOZZÁSZÓLÁSOK
 

Abbe, 2014.07.15 22:50

@anttikufar: Most már feltehetnél egy újabb lemezt!!
Ha van egy igény, azt előbb vagy utóbb valaki kielégíti.Ez ilyen egyszerű. Volt a rendszerváltáskor működőképes magyar tőke? Szerintem nem igazán. A nép új autót akart Merkur sorszám nélkül, nagyobb lakást akart. A bankok adtak hitelt, most kell visszafizetni...A magyar kereskedőknek sem tiltotta senki, hogy egy versenyképes áruházláncot hozzanak össze.A magyar nagytőkések sem törik össze magukat, hogy nagy létszámot foglalkoztató, nem minimálbéres munkahelyek sokaságát hozzák létre. Mindegyiket megcsinálta más, de itt állandóan siránkozol, hogy mások, akik mindezt létrehozták helyettünk viszik az országból ami az övék.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

rigolya, 2014.07.15 21:59

@anttikufar: ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉéééééééééééééssssssssssssssssss????????

Mennyi audit vesz a magyar?
Mekkora a magyar piac forgalmi aránya az audi csoporton belül?

Mert ha kicsi, akkor nem tőlünk szedi be a profitot...

Legalább csak 1x kezdene el gondolkodni, antifakir!
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

anttikufar, 2014.07.15 19:23

..mennyi profit ment ki 25 év alatt a multiktól-bankoktól -kereskedelmi láncoktól innen ..?????????
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

juliann, 2014.07.15 17:07

@monica_schuster: A Mercedes-nek saját iskolája van No-ban !!!
A fiatalnak elöször oda kell bekerülnie ,ha TUD !!!
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

acdc, 2014.07.15 15:59

@anttikufar: Nem bizony komcsikám.
Úgyis eltapossuk egyszer a fajtádat Orbánnal együtt.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html