Jól megy az Adidasnak

A nyugat-európai, amerikai és kínai kereslet bővülésének, továbbá az olimpiának és a labdarugó Európa-bajnokságnak köszönhetően erőteljesen nőtt az Adidas árbevétele és nyeresége.
MTI, 2016. november 3. csütörtök, 09:29
Fotó: Reuters

A német sportcikkgyártó konszern csütörtökön közölte, hogy a harmadik negyedévben árbevétele 14 százalékkal, 5,4 milliárd euróra, nettó nyeresége pedig 15 százalékkal, 387 millió euróra emelkedett. Az üzemi eredmény 11,5 százalékkal, 563 millió euróra nőtt.

Az év egészét tekintve az Adidas bízik benne, hogy a nettó nyereség meghaladja az 1 milliárd eurót, noha az eredményt a negyedik negyedévben megterhelik a Reebok leányvállalat átalakításának költségei.

HOZZÁSZÓLÁSOK