"Újból hangsúlyozzuk, hogy a K&H Bank sosem kéri ügyfeleit, hogy email formájában ügyfélazonosítókat adjanak meg, vagy az email-ből egy linkre kattintva lépjenek be a K&H e-bankba. Az ilyen tartalmú email-ek visszaélés gyanúsak, kérjük, ilyen formában soha ne adja ki ügyféladatait!" - figyelmeztet felhívásában a pénzintézet.

Amennyiben valaki ilyen emailt kapott és megadta ügyféladatait, vagy az abban megadott linkre kattintott, kérik, hogy a kh.hu weboldalról nyissa meg újra a K&H e-bankot ellenőrizze az e-bankban a beállítások/azonosító eszközök kezelése menüpontban a regisztrált eszközeit, illetve a tranzakció történetét. Amennyiben rendellenességet tapasztalnak, haladéktalanul vegyék fel a kapcsolatot a K&H Telecenterrel.

Amennyiben az ügyfél postaládájába a fent megjelölt tartalmú, kétes eredetű email érkezik, a bank arra szólít fel, hogy vegyék fel a kapcsolatot kollégáikkal az [email protected] email címen keresztül, hogy bejelentését kivizsgálhassák.