Kié lesz a négymilliárdos munka? Meg kell alkotni Magyarországot, mint turisztikai márkát

A Nemzeti Kommunikációs Hivatal uniós támogatásból finanszírozott közbeszerzést írt ki a nemzeti turisztikai marketing és keresletösztönző program megvalósítására.
Németh Géza, 2017. június 2. péntek, 15:13

A Nemzeti Kommunikációs Hivatal 3 milliárd 952 millió forint keretösszegű nyílt közbeszerzést írt ki a nemzeti turisztikai marketing és keresletösztönző programra. A Közbeszerzési Értesítőben megjelent felhívás szerint a kommunikációs programot az uniós Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program (Ginop) finanszírozza, a kezdete idén augusztus elseje és jövő augusztus utolsó napjáig tart.

A feladat kreatív és tartalomfejlesztési, médiaügynökségi, pr és online szolgáltatási feladatok ellátására terjed ki, célja Magyarország, mint turisztikai márka megalkotása. Külföldi és belföldi kampányokhoz kapcsolódó átfogó kommunikációs és kreatív stratégia kidolgozása és megvalósítása.

  • A megrendelő bel- és külföldön egyaránt érvényes, egységes arculatú megjelenésének (Magyarország mint turisztikai márka) megalkotása.
  • A kampányokhoz kapcsolódó médiamegjelenések kreatív anyagainak és tartalmainak tervezése, elkészítése, gyártása leadása (Imázsfilm piacspecifikus stratégiai termékhirdetések, piacspecifikus niche termékhirdetések) - áll a felhívásban.

A megcélzott kiemelt célországok a következők: Lengyelország, Románia, Ausztria, Németország, Észak-Európa és az Egyesült Királyság, a Benelux-országok, Franciaország, Oroszország és FÁK-országok, az Arab-öböl menti országok, továbbá az USA,  Kanada és Kína.

Ajánlatot az tehet, akinek a megelőző három lezárt üzleti évben összesen legalább nettó 400 millió forint árbevétele származott a következő tevékenységekből: médiaügynökségi és/vagy integrált reklámügynökségi és/vagy tartalomfejlesztési szolgáltatások.

Az ajánlatok benyújtási határideje július 7.

HOZZÁSZÓLÁSOK