Ez a program emailben elküldi a cikk címét és bevezetőjét, önnek csak a címzett e-mail címét kell megadnia. Pár soros megjegyzést is mellékelhet az üzenethez a "Megjegyzés" rovatban.
A Nemzeti Kommunikációs Hivatal 3 milliárd 952 millió forint keretösszegű nyílt közbeszerzést írt ki a nemzeti turisztikai marketing és keresletösztönző programra. A Közbeszerzési Értesítőben megjelent felhívás szerint a kommunikációs programot az uniós Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program (Ginop) finanszírozza, a kezdete idén augusztus elseje és jövő augusztus utolsó napjáig tart.
A feladat kreatív és tartalomfejlesztési, médiaügynökségi, pr és online szolgáltatási feladatok ellátására terjed ki, célja Magyarország, mint turisztikai márka megalkotása. Külföldi és belföldi kampányokhoz kapcsolódó átfogó kommunikációs és kreatív stratégia kidolgozása és megvalósítása.
A megcélzott kiemelt célországok a következők: Lengyelország, Románia, Ausztria, Németország, Észak-Európa és az Egyesült Királyság, a Benelux-országok, Franciaország, Oroszország és FÁK-országok, az Arab-öböl menti országok, továbbá az USA, Kanada és Kína.
Ajánlatot az tehet, akinek a megelőző három lezárt üzleti évben összesen legalább nettó 400 millió forint árbevétele származott a következő tevékenységekből: médiaügynökségi és/vagy integrált reklámügynökségi és/vagy tartalomfejlesztési szolgáltatások.
Az ajánlatok benyújtási határideje július 7.
Minden eddiginél nehezebb lesz az Európai Unió és az Egyesült Államok soron következő kereskedelempolitikai tárgyalása - mondta a német kormány gazdasági minisztere egy interjúban....
Energetikai konferencia a Napi.hu és a Lounge Communication szervezésében