Kifizeti a bírságot az MKB

Nem vitás, a banki ügyintéző hibát követett el - ismerte el felelősségét a felügyeleti bírság kapcsán az MKB.
NAPI, 2010. október 29. péntek, 15:58

A bank szerint a panasz tárgyává tett folyamat nem állt kapcsolatban bankkártya-használattal, az ügyintéző tehát alaptalanul hivatkozott az "elutasított reklamáció eljárás díja" elnevezésű költségre.

Utóbbi tételt a kilencvenes években egyre gyakoribbá váló, a legtöbb esetben minden alapot nélkülöző reklamációk miatt iktatta be kondíciói közé a bank, azonban egyetlen esetben sem hárította tovább ügyfeleire ezt a költséget.

Az adott ügyben az érdeksérelmet szenvedett ügyfelét az MKB Bank kártalanította, és befizeti a felügyelet által kirótt ötmillós bírságot - közölte a cég.

HOZZÁSZÓLÁSOK