Kiváló állapotban van a MÁV az igazgató szerint

Az év végére 54 milliárd forintra csökkenhet a MÁV adósságállománya, amely 2010-ben még 300 milliárd forint volt - mondta Dávid Ilona, a MÁV elnök-vezérigazgatója kedden egy Szombathelyen rendezett vasútfejlesztési konferencián.
Szász Péter, 2017. szeptember 5. kedd, 15:10
Fotó: MTI Fotó

Emelkedő utaslétszám mellett folyamatosan növekszik a vasúttársaság árbevétele, az utóbbi években pedig egy sor olyan fejlesztés történt, amely kiszámíthatóvá teszi a társaság gazdálkodását, valamint a szolgáltatások minőségét is javítja - írja az MTI.

Az eredmények közé sorolta, hogy európai uniós és hazai forrásokból az elmúlt időszakban felújították a vasúti pályák jelentős részét, vasútállomások újultak meg és korszerűbb vasúti kocsikat, motorvonatokat szereztek be, emellett a kormány segítségével három év alatt harminc százalékkal emelték a béreket a vasúttársaságnál.

Címlapkép: MTI Fotó/Mohai Balázs

HOZZÁSZÓLÁSOK
 

Proxymus, 2017.09.06 13:50

"Kiváló állapotban van a MÁV az igazgató szerint" akkor most már értjük, az elmúlt 50 év vasútnemfejlesztési tervét. Az igazgató megnézte a fizetési lapját,.. óóó hát itt minden a legnagyobb rendben, nem kell csinálni semmit. Ez úgy látom a mai napig nem változott. lett volna kezdő mérnöki fizetés, meg ingyenjegy a mávra prémiumként, úgy tekertek volna a jobb fizetésért, fejlesztésekért mint a kisangyal. Nem az ablakon baszták volna ki a milliárdokat. Mert lóvé volt, csak menedzsmentre semmi teljesíményért, nem az utasokért.
Az hogy kocsik rohadnak, nem lehet kilátni, nincs fűtés, gyökketővel lehet menni szakaszokon, wc-ről inkább ne beszéljünk, az le van szarva.
Én 10 éve a DB 250-el hasítottam, meg emeletes vonaton kirándulgattam. Tavaly itthon ugyanarra a szarra szálltam fel mint 20 éve. A tisztel igazgató időburokban van, "kicsit" 50 évvel le vagyunk maradva a nyugathoz képest.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

kukac@kukac.eu, 2017.09.05 15:29

Hát igen, ha a koszos, szétesőfélben lévő szerelvények lassú botorkálását nézzük a haladásra alkalmatlan pályán, amikor a világ többi részén az a kérdés, nem túl lassú-e a 300 km/h sebesség, nem kellene-e megduplázni, nos akkor a MÁV valóban qrvára kiváló állapotban van...
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html