A GVH azt vizsgálta, hogy megalapozottak-e a Dante (korábbi nevén: Allegro Group HU Kft.) 2013 szeptemberétől induló, jelentős költségvetésű és széleskörű kampányában szereplő piacelsőségi állításai, így a "piacvezető" jelző, és a "Szabadulj meg nem használt tárgyaidtól a lehető leggyorsabban, hirdess vagy vásárolj ott, ahol a legtöbben" szlogen használata. Továbbá azt is, hogy a Dante megfelelően bizonyította-e az állításai helytállóságát a piaci viszonyokra is tekintettel.

A GVH döntése szerint a piacelsőségi állítások - a teljesen szubjektív tartalmak kivételével - kifejezetten alkalmasak a fogyasztói figyelem felkeltésére és a döntések befolyásolására.

A hivatal megállapította, hogy nem volt egységes módszer a piaci pozíció fogyasztói szempontú mérésére a vizsgált időszakban, és a Dante többféle tartalmat is társított és kommunikált piacelsőségéről. A piacvezető kifejezés sokféle tartalmat jelenthet az adott piacon, és még az eltérő tartalmak megjelölése, elhatárolása vagy mérése sem egységes vagy minden kétséget kizáróan egyértelmű a szakma, és még kevésbé a fogyasztók számára. A GVH úgy ítélte meg, hogy a Dante igazolatlan, így valótlan állításokat közölt az www.aprod.hu, illetve a www.olx.hu oldalak piacelsőségéről. A jogsértésért 30 millió forint bírságot szabott ki a GVH.