Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

Egyelőre 200 milliliteres kiszerelésben kapható majd a kézfertőtlenítő, de várhatóan jövő hét végétől 2 literes csomagolásban is elérhető lesz a kézfertőtlenítő, illetve a felületfertőtlenítő is.

A termék 80 százalékos alkoholtartalom mellett glicerint is tartalmaz, amely hozzájárul a bőr védelméhez. A praktikus, pumpás 200 milliliteres kiszerelés kiskereskedelmi ára 1990 forint. A társaság ezen a héten mintegy 80 ezer, míg a jövő hét folyamán szintén több tízezer darabot szállít ki ebből töltőállomásaira.

A Mol emellett jelenleg is azon dolgozik, hogy a kétliteres kiszerelésű kéz-, illetve az ugyanekkora felületfertőtlenítő is mihamarabb kiskereskedelmi forgalomba kerülhessen. Ezek a termékek várhatóan a jövő hét végétől lesznek elérhetők a MOL kiemelt töltőállomásain. A kétliteres kézfertőtlenítő ára 3990 forint, a kétliteres felületfertőtlenítő ára pedig 3790 forint lesz.

A társaság még március végén kezdte meg a kéz- és felületfertőtlenítő termékek gyártását. A vállalatcsoporthoz tartozó és kenőanyagok gyártásával foglalkozó Mol-Lub Kft. rekordidő, mindössze két hét alatt állította át almásfüzitői üzemének egyik, korábban szélvédőfolyadékot készítő gyártósorát. A 24 órában, három műszakban üzemelő egység napi 50 ezer liter fertőtlenítőszert képes előállítani.

Cégünk mostanáig egymillió liter fertőtlenítőt gyártott le. Az Operatív Törzzsel együttműködve ezeket a termékeket folyamatosan szállítjuk a védekezésben részt vevő intézményekbe az ország különböző pontjaira. Ezen a héten elsősorban a kórházakat látjuk el - mondta Ratatics Péter, a Mol Magyarország Nyrt. ügyvezető igazgatója.

A termékek receptúráját az Egészségügyi Világszervezet (WHO) ajánlása alapján állították össze. A gyártáshoz szükséges etanolt magyar beszállítóktól szerezték be.

A Mol lépése és a Hygi piaci premierje amellett, hogy a járványhelyzetben természetes, egyáltalán nem tervezett módon, de egy lépéssel közelebb viheti a Molt a 2030-ig terjedő stratégiájának megvalósításához. Ebben határozta meg az olajcég a későbbi növekedés alappilléreit, ezek egyike pedig a kiskereskedelmi ágazat - írta korábban a Napi.hu.

Többek között az új fertőtlenítőket szombattól forgalmazó Mol-kutakon elérhető, kávézóként, bisztróként működő Fresh Cornerek segítségével nagyobb részt szeretne kihasítani a magyarországi kiskereskedelemből. Orosz András, a Mol kiskereskedelmi üzletágának vezetője a Napi.hu-nak idén januárban adott interjújában erről azt mondta: a Fresh Cornerek miatt a Molnak nem csak a magyarországi töltőállomásokkal rendelkező többi nagy olajcég, az OMV-, a Lukoil- és a Shell-kutak a versenytársai, hanem a McDonald's, a Starbucks, a KFC és a Costa Coffee is. A Mol két új fertőtlenítőjével pedig újabb nemzetközi nagy cégek termékeivel száll harcba.