Közüzemi díjat fizet? Üzent az energiahivatal

A felhasználóváltással és a védendő fogyasztói státussal kapcsolatos legfontosabb tudnivalókra hívja fel a figyelmet országos kampányban a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) – közölte a hivatal szerdán a Panasza van? Segítünk! kiadványsorozatának harmadik és negyedik részét bemutató sajtótájékoztatón.
Szász Péter, 2017. június 7. szerda, 14:24

A felhasználóváltásról és a védelemre szoruló felhasználókat megillető lehetőségekről szóló kiadványok pontos eligazítást adnak a felhasználók tennivalóiról, kötelezettségeiről - mondta Kolozsi Sándor, a MEKH fogyasztóvédelmi főosztályának vezetője.

A Jelentse be időben! - Tájékoztató a felhasználóváltozásról című kiadványban felhívják a fogyasztók figyelmét a változásbejelentés fontosságára, annak módjára és elmaradásának következményeire. A MEKH kiadványa egy, az ügyintézést megkönnyítő változásbejelentéshez használható formanyomtatványt is tartalmaz.

A Különleges bánásmódban részesülő fogyasztók - Tájékoztató fizetési nehézségek esetére, illetve védendő fogyasztóknak című kiadvány részletesen ismerteti a védendő fogyasztók jogait és kötelezettségeit, valamint útmutatást nyújt abban, hogy ki, mikor és milyen módon kérheti a védendő fogyasztói státust - írja az MTI.

HOZZÁSZÓLÁSOK
 

hedviga, 2017.06.07 14:55

Ha abban tetszenének tudni segíteni, hogy az E.ON és a FŐTÁV a túlfizetést a következő számlában levonja, már azért és nagyon hálásak lennénk.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html