A viszonylagosan kis piac ellenére komoly verseny van a magyarországi távközlési szolgáltatók között, és a stratégiai kihívások ugyanazok, mint bármelyik fejlett országban - ezzel már tisztában van a Vodafone Magyarország októberben kinevezett vezérigazgatója. Diego Massidda, aki szerint rugalmas volt a váltás a cég élén. A korábbi elnök-vezérigazgató, Beck György októbertől  az elnöki pozíciót tölti be, az ő feladata a külső kommunikáció működtetése, a lobbizás, tehát a szabályozókkal és a sajtóval való kapcsolattartatás.

Az olasz származású, 46 éves üzletember több nemzetközi cégnél dolgozott, így megfordult Dél-Afrikában, Angliában, s  legutóbb pedig a Vodafone Csoport és a Vodafone Németország video és connected home üzletágának igazgatója volt. Ott egyébként februárban vezették be azt az interaktív Sat Tv szolgáltatást, amelynek decemberi indulásáról épp ma tájékoztatott a Magyar Telekom. Diego Massidda elmondta, hogy a nemzetközi tapasztalati alapján ismeri a piac logikáját, s reméli, hogy ennek itt is hasznát veszi a cég működtetése során, vagyis a máshol szerzett tapasztalatait elhozhatja Magyarországra is.

A vezérigazgató néhány hónapos magyarországi tartózkodása alapján is látja, hogy ez egy különleges piac, legalábbis abból a szempontból, hogy egy nyitott országról van szó, ami ezáltal jobban megérzi a gazdasági változásokat, habár a hétköznapi ember Angliában is megérzi azt, hogy nehéz a gazdasági helyzet, látja például, hogy egyre több üzletet zárnak be.