Csökkenő árak, előretörő csomagok, megszűnő különálló előfizetések, fejlődő internet piac és erősödő verseny - erre lehet számítani a magyar telekommunikációs és multimédia piacon a következő 2-3 évben.
Kutatások szerint az internet penetráció terén várható, hogy hasonlóan az elmúlt évek trendjeihez a mostani 40 százalékról körüli értékről 47-re nő a háztartások körében az internet előfieztések száma és folyamatosan felzárkózik az unió átlagához, ami 65 százalék.
Zsembery György,az Invitel vezérigazgató-helyettese nem osztja ezt az optimizmust, szerinte egyik gátja az internet terjedésének, hogy csupán 1-2 százalékkal nő a számítógép használata.
Napjainkban a háztartások 48 százaléknak nincs PC-je és internete, 42 százalékban adott mindkettő, és 10 százalékban van PC és nincs internet.
E körből növekedhetne az internetezők aránya - tette hozzá Zsembery.
A gazdaság és az üzleti élet legfrissebb hírei az Economx.hu hírlevelében.
Küldtünk Önnek egy emailt! Nyissa meg és kattintson a Feliratkozás linkre a feliratkozása megerősítéséhez.
Ezután megkapja az Economx.hu Hírleveleit reggel és este.