Ez a program emailben elküldi a cikk címét és bevezetőjét, önnek csak a címzett e-mail címét kell megadnia. Pár soros megjegyzést is mellékelhet az üzenethez a "Megjegyzés" rovatban.
Azután, hogy a kecskeméti Mercedes-gyárban december közepétől január 17-ig menetrendszerű termelési szüntet tartotta, hogy a szokásos téli karbantartási és átépítési munkákat elvégezzék, most újabb leállás jön - írja a Totalcar.hu.
Bár a termelés 17-én vasárnap az éjjeli műszakkal elindult, beszállítói nehézségek miatt szerdán újabb szünet jön: egy Japánban gyártott alkatrész hiánya a gond.
A gyár azzal indokolta a leállást a Totalcar.hu szerint, hogy "egyes félvezető komponensek terén jelenleg világszerte beszállítói nehézségek tapasztalhatók az alkatrészellátásban." Azaz miután az elmúlt hetekben a globális autógyártásban általánossá lett az alkatrészhiány, Kecskeméten is emiatt jön a kényszerszünet.
Az autós portál megjegyzi, hogy a globális chiphiány már a németországi üzemeket is elérte, az Audi is emiatt lesz kénytelen 10 ezer alkalmazottat rövidített munkaidőben foglalkoztatni hétfőtől Ingolstadtban és Neckarsulmban.
Elhatároztam, hogy nem fogom kesergéssel kezdeni a cikket, nyafogni arról, hogy mennyire ritkul az élményautó-piac. Főleg azért nem akartam nyafogni, mert egyelőre nincs miért...
Susala, 2021.01.18 17:45