Lenyomta a Slágert a Danubius Rádió

A júniusi rádióhallgatottsági adatai alapján a hirdetők számára kiemelt 18-49-es célcsoportban az elmúlt időszakhoz képest közel 2 százalékos növekedést produkálva a legnagyobb elérést országosan a Danubius Rádió biztosítja - derül ki a Szonda Ipsos adataiból.
Kolozsi Pál, 2006. július 31. hétfő, 09:23
Fotó:

Júniusban a 1849-es korosztályban a Danubius reach-mutatója 47,1 százalékos colt, szemben a nagy rivális Sláger Rádió 45,8 százalékával. A 18-39 évesek körében a két rádióadó közötti rés 6,5 százalékos, a 25-39 éveseknél pedig 3,9 százalékos. Az elért eredmény jelentős részben köszönhető az elmúlt évek egyik legizgalmasabb rádiós műsorának, a 2 idegen 1 esküvő elnevezésű valóságshownak - közölte a Danubius.

HOZZÁSZÓLÁSOK