Leszoktatja a járvány a sárga csekkről az embereket

Több mint 80 százalékkal megugrott az új regisztrációk száma a koronavírus miatt kihirdetett veszélyhelyzetet követően a vezető független e-számlakezelési platform rendszerében, a korábbi időszak átlagához viszonyítva - közölte a Díjnet.
Herman Bernadett, 2020. március 25. szerda, 10:20
Fotó: Reuters

A Díjnetnél arra számítanak, hogy a következő hónapokban érdemben tovább növekedik az elektronikus számlafizetés volumene Magyarországon, mivel a koronavírus okozta veszélyhelyzet miatt sokan térnek át a következő időszakban a levélforgalmat, készpénzhasználatot és személyes megjelenést nem igénylő e-számlafizetésre, online megoldásra. A legnagyobb magyar független e-számlakezelési platformon jelenleg 33 közüzemi, telekommunikációs, biztosítási és más, háztartáshoz köthető szolgáltató számláit lehet befizetni, országos és regionális cégekét egyaránt. A budapestiek akár az összes közüzemi számlájukat egy helyen fizethetik, ha a Díjneten megtalálható közüzemi szolgáltatókat választják.

Gyorsítsák az ügyintézést!

A tömeges új regisztráció miatt a Díjnet kérte és buzdítja számlakibocsátó partnereit, hogy az új ügyfelek e-számla igényét az eddiginél is gyorsabban hagyják jóvá, hogy azok, akik eddig hagyományos módon fizettek a szolgáltatásokért, minél hamarabb áttérhessenek az elektronikus számlafizetésre.

A Díjnet emellett minden segítséget megad azoknak a szolgáltató cégeknek, amelyek szeretnének áttérni az e-számlázásra, de nem építették ki saját online csatornáikat. Azon cégek csatlakozását is folyamatosan fogadják, amelyek a saját elektronikus rendszerük mellett a sok szolgáltatót egy platformon kezelő Díjnet használatát is lehetővé tennék ügyfeleiknek. A szolgáltatók bejelentkezését folyamatosan fogadják, és segítik őket, hogy a lehető leghamarabb el tudják végezni a csatlakozáshoz szükséges teendőket.

Olcsóbb is a sárga csekknél

A szolgáltató cégeknek a csatlakozás nem csak rövid távon, a veszélyhelyzet idején hasznos, hanem azért is, mert jelentősen csökkenthetők a számlázási és a befizetésekkel kapcsolatban felmerülő költségek, valamint a statisztikák alapján érdemben nő az ügyfelek fizetési fegyelme. Utóbbi pedig kiemelten fontos a válsághelyzet okozta gazdasági bizonytalanságok idején.

A Díjnet felhasználói a számlákat elektronikusan kapják, és külön emlékezteti őket a rendszer a közelgő fizetési határidőre is. A kiegyenlítésre számos lehetőség van: bankkártyás fizetés, internetbanki átutalás, megújult iCsekk mobilalkalmazás, illetve csoportos beszedési megbízás és egyedi átutalás. Akár a számla Díjnetbe érkezéséről tájékoztató e-mailből közvetlenül lehet kezdeményezni a gyors bankkártyás fizetést. A Díjnet emellett ingyenesen biztosítja ügyfelei számára a fizetési tranzakciók megtekintését és a számlák tárolását, letöltését a bemutatásukat követő 18 hónapig.

HOZZÁSZÓLÁSOK
 

na4, 2020.03.26 00:44

Aki a mai digitális világban még sárgacsekkezik, az megérdemli a sorsát.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

kanri, 2020.03.25 14:05

Nem a járvány szoktatja le az embereket hanem maga az a tetves posta. Ok, a pultos dolgozók nem tehetnek róla, hogy emberhiányuk van - bezzeg a vezetők jó zsíros lóvékat akasztanak - de mégis röhej, hogy hat ablakból általában kettő üzemel. Lelkileg komolyan rá kell gyúrnia az embernek, ha a postára készül befizetni. Tetves cég ez úgy ahogy van.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

Mekelekke, 2020.03.25 13:50

Mondd azt a 70 éves, internetből kimaradt Józsi bácsinak, hogy hónapokig ráér a csekk befizetéssel, ő mindenáron be akarja fizetni, legkésőbb a csekken szereplő fizetési határidőre, ha brlelepusztul, akkor is. És elmegy a postára megfertőződni. No meg a kenyér is elfogyott, tehát hazafelé muszáj bemenni a kisbótba is...
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

efi99, 2020.03.25 13:26

Na ugye, hogy megy ez. Saját maguknak sem tudták megmagyarázni, hogy mi volt jó a sorban állásban. És persze, ahogy az várható volt, simán megbuktak azok az érvek is, hogy dehát nincs bankszámlája/kártyája/telefonja. Ezek szerint mégis volt.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html