Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

A Lidl évek óta kiemelt figyelmet fordít a nehéz sorsú állatok támogatására, és ennek apropóján immár ötödik alkalommal szervezte meg Telitálka elnevezésű figyelemfelhívó kampányát social média követői körében. Az adománygyűjtő akcióhoz összesen hatezren csatlakoztak  és több mint százhatezer alkalommal játszottak azért, hogy segíthessenek a cicáknak.

Az online játék során a játékosok egy virtuális cica, Cirmi tálkáját tölthették meg halacska falatkákkal, amelyek egyben pontokat is jelentettek számukra. A vállalat minden egyes pontot forintra váltott, majd ezt követően megduplázta azt. Ennek köszönhetően a Lidl vásárlóival összefogva összesen 2 004 574 forint értékű, közel 10 tonna állateledellel járul hozzá az állatotthon lakóinak élelmezéséhez, ezáltal elősegítve azt is, hogy több forrás juthasson az állatok egészségügyi ellátására.

Az elhúzódó jó idő, a hosszúra nyúlt indiánnyár miatt sajnos megérkezett az idei harmadik babacica dömping. A Noé Állatotthon cicás részlegein is 150 macska fölé duzzadt a létszám. A Lidl támogatásával hosszú hónapokra biztosítva van az élelem ellátásuk.