Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

Tavaly április 1-jén egy viccel jelentkezett a Lidl németországi Facebook-oldala: felraktak egy képet egy saját márkás sportcipőről. A Lidl sárga-kék-piros színeit viselő lábbeli grafikáját olyan lelkesen fogadták, hogy ősszel négyszázat le is gyártottak belőle, és egy nyereményjátékon keresztül osztották szét - írta meg korábban a G7.hu.

A Lidl-cipőt korlátozott számban elkezdték árulni is és azonnal kultikus ruhadarab lett az ilyesmire fogékony szubkultúrákban, Belgiumban például pár óra alatt elkapkodták a kétezer pár cipőt idén júliusban. A 13 euróért (4600 forintért) árult cipőkre akkora volt a kereslet, hogy akár százszoros áron árulták őket az interneten. Sőt, a nyáron volt olyan is, aki 6700 dollárért kínálta a cipőt az eBay-en.

Szeptemberben a lánc ismét árulni kezdte a cipőket a németországi boltjaiban és a webshopjában, sőt egy teljes sajátmárkás kollekciót is a piacra dobott. A Lidl ugyan elárulta, hogy a kollekció Magyarországon is meg fog jelenni a közeli jövőben, de azt nem mondta meg, pontosan mikor.

Most a lap aktuális akciós újságának 40-41. oldalára "rejtették el" az új kollekció ajánlatait. A híres-hírhedt Lidl cipőt 4999 forintért kínálja az üzletlánc, míg a női és férfi kiadásban egyaránt elérhető zoknikat, pólókat, leggingseket és papucsokat 499 és 1999 forint közötti árakon promotálják, ki tudja meddig. Mi több, még nyereményjáték is indult.