Ez a program emailben elküldi a cikk címét és bevezetőjét, önnek csak a címzett e-mail címét kell megadnia. Pár soros megjegyzést is mellékelhet az üzenethez a "Megjegyzés" rovatban.
Százhat magyarországi helyszínen összesen 190 elektromosautó-töltő berendezés üzemeltetésére kapott engedélyt a Lidl Magyarország Kereskedelmi Bt. a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivataltól (MEKH) - tudta meg a Világgazdaság.
Ez a négy hazai gyártású ABB gyorstöltő esetében egyenként négy töltőpontot jelent, a többinél, az ausztriai Swarco berendezéseknél pedig kettőt, tehát egyszerre akár 372 autó is vételezhet áramot a hazai Lidlnél - írja a lap.
Igaz, a piaci igény egyelőre jóval kisebb annál, mint amekkora kielégítésére a társaság felkészült, ám a szabályozás arra kötelezi a kiskereskedelmi hálózatokat, hogy adott határidőre adott számú töltőt telepítsenek a parkolóikban.
E kötelezettség teljesítésének ütemezése, illetve a berendezések elvárt száma attól függ, hogy mekkora lélekszámú településen működik az adott üzlet vagy áruház, továbbá, hogy mekkora a területe. A Lidl engedélyében parkolónként egy vagy két töltő szerepel. A társaság egyébként már 2016 őszén jelezte, hogy két fővárosi áruházánál elektromos töltőállomást épít ki csaknem 19 millió forintból, e két egység címe szerepel a mostani listáján is.
A jogszabályban szereplő határidőkből kettő már lejárt: január 1-jéig minden 1500 négyzetméteresnél nagyobb áruház parkolójában meg kellett jelennie két berendezésnek száz férőhelyenként, illetve ugyanennyinek minden olyan üzlet parkolójában, amely 50 ezer lakosúnál nagyobb településen működik.
Egy USA-átszeléssel igyekszik felhívni magára a figyelmet a Plus.ai szoftvercég. A vállalat fuvarozókat céloz önvezető rendszerével, ami most végigvezetet Kaliforniától Pennsylvaniáig...
A Provident Pénzügyi Zrt. 2012 és 2014 után immáron harmadik alkalommal nyerte el nagyvállalati kategóriában Magyarország...
antitroll, 2019.07.13 13:25
Ahogy na4 írta, nem kötelező ott vásárolni.
De nézd meg a tendenciákat, valami azért ebből lepottyanhat és nem csak a marketing miatt.
Gyanítom, Te nem vagy Lidl-Aldi, vagy hiperben vásárló, inkább felülsz a suttogó propagandának.
A Lidl és az Aldi gyakorlatában nem az árucsoportonként széles választék dominál, ezért gyakorlatban nem nagyon engedhetik meg maguknak a szemetet. Viszonylag kevés ismert márkát látsz viszont, inkább saját márkákkal operálnak, ugyanakkor ezek mögött gyakran neves gyártók állnak. Ha alaposabban megnézed a leírást, ez sok esetben kiderül, ahogy az is, hogy a termékek elég nagy hányada magyar termék. Ha bemész Ausztriában, vagy Szlovákiában, de akár Szerbiában egy Lidl-be, az árukészlet legalább 50%-ban különbözik mindenhol. Pont ezért.
Én pont ezért "szoktam át" a hiperekből, mert nincs kedvem a széles választékban turkálni, ami magában rejti a szemetet és a minőséget és még ez sokszor az árban sem egyértelműen jön le.
Hiperbe már ritkán járok, akkor is inkább célzottan valamiért.
A magyar franchise cégek termékei semmivel sem jobbak, vagy rosszabbak, ha úgy hozza, akkor ott is bevásárolok, de azt azért tapasztalom, hogy a pénztárnál gyakran kellemetlen meglepetés ér. Hogy miért, az nem érdekel. Engem nem érdekel, hogy Lázár család vagyonát gyarapítom a (CBA) vásárlásommal, vagy a LIDL-ALDI tulajdonosi köreit. Egy üres multiellenes demagóg duma, hogy hazai vállalkozást támogassunk ebben az esetben.