Indulhat az M1-es háromsávúsítása

Négy cég, nettó 7 milliárd 683 millió forintért tervezheti meg az M1-es autópálya Budapest és Győr közötti szakaszának kétszer háromsávosra történő bővítését.
Németh Géza, 2018. november 12. hétfő, 15:56
Fotó: Napi.hu / Szabó Dániel - A kép illusztráció.

A nyílt közbeszerzés eredményét az ajánlatkérő Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. tette közzé a Közbeszerzési Értesítőben.

A háromsávúsítás tervezését két szakaszra osztották Az első Budapesttől a Tatabánya-újvárosi csomópontig tart, és 45 kilométeres. Ennek a tervezését az Utiber Közúti Beruházó Kft. és az Unitef-83 Műszaki Tervező és Fejlesztő Zrt. nyerte, nettó 4 milliárd 293 millió forinttal.

A második rész szintén 45 kilométeres, viszont a Tatabánya-újvárosi csomóponttól indul és a győri M19-es csomópontig tart. Ezt a Főmterv Mérnöki Tervező Zrt. és a Roden Mérnöki Iroda Kft. tervezheti, nettó 3 milliárd 390 millió forintért.

A nyertesekkel október 13-án kötött szerződést a NIF Zrt.

HOZZÁSZÓLÁSOK
 

atombandi, 2018.11.13 15:41

szerintem meg ez meg keves, a hatarig kene a 2*3 sav. amugy meg minel hamarabb elkeszul annal jobb, mert a hasznalhatosag miatt a teherforgalom is jobban novekedhet mas utakrol, pl a szlovakoktol siman el lehetne halaszni jopar fizeto fuvarozot, ha a magyar oldalon lehet haladni...
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

acdc, 2018.11.12 17:36

A jelenlegi 2+2 sávot sem képesek karbantartani. Lesz majd+1 sáv a 2 belső földút mellé?
Semmi nem lesz ebből, de még az M0 befejezéséből sem a következő 10 évben.Csak a lopás ,meg az össze vissza találomra toldozgatás mindenfele.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

europeer, 2018.11.12 17:25

Na, ez is csak egy évtizedeken át tartó lenyúlási projekt. Kampányban bejelentik, hogy 2x3 sáv lesz. El is csesznek rá jó pár milliárdot, majd mégsem épül.
Sőt, időnként vissza is vonják a NAGY TERVET.
-------------------------
2016.08.01. 08:20
A kormány visszavonta: nem lesz 3 sávos az M1-es autópálya
Az, hogy miért vonták vissza a sok útépítést, és hova megy helyette a pénz, nem derült ki a Magyar Közlönyből.
cikk: http://www.kisalfold.hu/dunantul/a_kormany_visszavonta_nem_lesz_3_savos_az_m1-es_autopalya/2484385/
-------------------------
2010.09.21. 08:11
2x3 sávos lesz az M1-es
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. nyílt közbeszerzést írt ki a M1 autópálya M1-M7 autópálya elválási csomópont és tatai csomópontja közötti szakasza kétszer három sávúra bővítése tanulmánytervének elkészítésére.
cikk: http://www.kisalfold.hu/dunantul/2x3_savos_lesz_az_m1-es/2179614/
------------------------------------------------
Tehát az ábra úgy néz ki, hogy időnként lenyúlnak pár milliárdot tervezés címszóval, majd lósz@r sem lesz belőle.
Tehát ez a pénz is valamelyik csáládtagnak vagy havernak lesz karácsonyi költőpíz.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html