Ez a program emailben elküldi a cikk címét és bevezetőjét, önnek csak a címzett e-mail címét kell megadnia. Pár soros megjegyzést is mellékelhet az üzenethez a "Megjegyzés" rovatban.
A Tatabánya közeli műszer 400 olyan autóst buktatott le, aki több mint 160-nal hajtott, az M1-M7-es sztrádák közös szakaszán elhelyezett pedig 1200 olyat, aki túllépte a 130-at. (Előbbi helyen 130, utóbbin 100 km/h volt a sebességhatár.) A most lebukott autósok még megúszhatják a dolgot, szombattól azonban úgy helyezik el a sebességmérő kamerákat, hogy az az autósok azonosítására alkalmas felvételt készít. Azaz, onnantól nem lehet kibújni úgy a bírság alól, hogy az autós azt állítja: valamelyik hozzátartozója vezetett, és nem kötelező rá terhelő vallomást tenni. A közeljövőben egyébként az M3-as és az M7-as autópályákon is hasonló műszerek keserítik meg az autósok életét, sőt, az M5-ös üzemeltetői is érdeklődnek a sofőrazonosító eszközök iránt.
A flexibilitás új korszakát hozta el a világjárvány a munkaerőpiacra, ami felértékeli a minőségi HR-szolgáltatásokat.
A jelenlegi Mustang generációt a kezdetektől kínálták négyhengeres motorral is, de úgy néz ki, a vásárlókat ez a változat Európában alig érdekelte. Az eladások mintegy 15%-át tette...
ruler, 2006.12.08 14:28
Németországban is van sebességkorlátozás, és még mérik is a betartását, ott is vannak felújításra megérett "dobálós" autópályák és a szezon kellős közepén felújítás miatt hónapokra lezárt szakaszok, 60-80 km/h-s korlátozással. És nem kolbászból fonják a kerítést sem.
Én egyetértak azzal, hogy bizony szűrjék ki a jelentősen gyorsan hajtókat és gazdagodjon meg rajtuk a rendőrség!
Abban viszont egyetértek Veled, hogy az általad említett söpredék begyűjtése is menjen vége, pl. a pályán a gyorshajtóktól befolyó összegből.