Ez a program emailben elküldi a cikk címét és bevezetőjét, önnek csak a címzett e-mail címét kell megadnia. Pár soros megjegyzést is mellékelhet az üzenethez a "Megjegyzés" rovatban.
Egyelőre bizonytalan, mikor ülnek tárgyalóasztalhoz a felek. Csoba Attila kifejtette: a remélt tárgyalások során szeretnék elérni, hogy csökkenjen a munkaerő-kölcsönzéssel alkalmazottak aránya. Most mintegy 190-en vannak a Budapest Airport (BA) kötelékében, további körülbelül 120 főt a kölcsönző cég, az ABC Kft. foglalkoztat. Szeretnék az is, hogy a BA Rt. privatizációja után biztosan legalább 3-4 évig megmaradjon a munkahelyük és a jelenlegi kollektív szerződés szerint kapják a juttatásokat. Az LDFSZ arra is igényt tart, hogy az alkalmazottak a magánosítás folyamán kedvezményes dolgozói részvényeket vásárolhassanak, jelenleg ugyanis az ÁPV Rt. a törvényi előírások alapján nem tartja fenn számukra ezt a lehetőséget - tette hozzá az előzőekhez Csorba Attila. Emellett ha a privatizáció során kiszervezik egy cégbe a földi kiszolgáló egységet, akkor szeretnének ebben a vállalatban 20 százalék erejéig tulajdont szerezni. Az elnök azt is kifejtette, hogy az elmúlt évek jelentős, mintegy 40 százalékos forgalomnövekedése a mai napig nincs ellentételezve számukra. Szerinte nem csak béremelés formájában lehetne ezt a helyzetet orvosolni, a jutalmak vagy a szabadságolások rendszerének megváltoztatása is megoldás lehet.
A flexibilitás új korszakát hozta el a világjárvány a munkaerőpiacra, ami felértékeli a minőségi HR-szolgáltatásokat.
Kitörölhetetlen emlék a Need for Speed Underground 2 és nem csak az autók vagy azért, mert suli után a matek házi helyett épültek a nagylökhárítós, neonfényben úszó, vállalhatatlanul...