Már megint nagyot ütött a Lidl, a Penny és a DM

Egyáltalán nem éri meg drága naptejet vásárolni, hiszen a diszkontokban kapható, olcsóbb termékek semmivel sem rosszabbak, mint a neves márkák árui - írta a német Warentest alapítvány tesztjére hivatkozva a G7. Sőt, vannak, amelyek jobbak.
Domokos Erika, 2018. június 28. csütörtök, 17:05
Fotó: Napi.hu

A Warentest alapítvány 19 napozószert tesztelt. A termékek mindegyike kiválóan vagy jól vizsgázott abból a szempontból, hogy mennyire véd a napsugárzás káros hatásai ellen - érdekesség, hogy a három legolcsóbb naptej mindegyike kiváló minősítést kapott - derül ki a G7 cikkéből.

A magyarországi Lidl üzletekben is kapható Cien fantázianevű naptejből száz milliliter csak 1,18 euróba kerül. A legjobb minőséget érte el a Penny és a Rewe üzleteiben kapható Today márkajelzésű krém is, amely csak 1,17 eurót kóstál. Sőt a DM Sundance elnevezésű terméke sem túl drága, 2,2 eurót kell fizetni érte.

A legdrágább a legrosszabb

A legrosszabb minőségi értékelést a két legdrágább naptej kapta, az Eco naturkozmetikum, amely nem biztosított akkor védettséget, mint amit a faktorszáma ígért, valamint a Lancaster egyik terméke, amelynek az illatosítóanyagával akadtak gondok - írta a G7.

A naptejek egyik gyenge pontja a vízállóság, ezért a tesztelők arra figyelmeztetnek, hogy úszás után kenjük újra a bőrt, továbbá azt tanácsolják: 30-as faktorszámnál alacsonyabb naptejet ne vegyünk.

(Új programot javasol Brüsszel: támogatnák a fogyasztókat - ezt a cikket olvasta?)

A kép forrása: Stocksnap.

HOZZÁSZÓLÁSOK