A Matávnet Rt., a Cisco Systems Magyarország Kft. és a Laurel Számítástechnikai Kft. közös akciót indít kis- és közepes vállakozások internetes stratégiájának kialakítására - mondta el Papp István, a Cisco Magyarország munkatársa. Az akció 4-600 vállalkozásra terjedhet ki, a cégek a kampányra 70 millió forintot költenek. Magyarországon a kis- és közepes vállalkozások 25 százalékának van saját honlapja, az internetes penetráció a kisvállalkozások esetében 58 százalék, a közepeseknél 68 százalék.
Az igazság jegyében azt hozzá kell tennünk, hogy az olaszországi Pisa is ott verseng az unalmasok élvonalában.
Néha milliós károkat szenvedhetünk, ha nem tartjuk be a határidőt.
Korántsem tavaszias az időjárás, és akkor nagyon finoman fogalmaztunk.
Körülbelül 770 ezer ember van szerte a világban, aki Magyarországon született, de nem itt él.