Még 2017 elejétől a Budapest Bank lett a MediaMarkt áruházak áruvásárlási hiteleket biztosító pénzügyi partnere, a sikeres együttműködés után pedig idén a pénzintézet megnyerte a kereskedelmi lánc legutóbbi tenderét, így újabb három évig lesz a bank a kereskedőcég pénzügyi partnere 32 áruházban, ideértve a Tesco áruházban található árusítóhelyeket is. A mostani megállapodással kibővült az együttműködés, sőt, a közeljövőben már az online áruhitelt is bevezeti a Budapest Bank a MediaMarkt ügyfelei számára.

A Budapest Bank lakossági stratégiájában kiemelt szerepet játszanak a partneri együttműködések. Miközben a piacon az elmúlt négy évben csökkent a kibocsátott hitelkártyák száma, addig a partneri együttműködéseknek is köszönhetően a Budapest Bank által kibocsátott hitelkártyák száma tovább növekedett. A bank évek óta a hitelkártyapiac második legnagyobb szereplője, 2018 végére meghaladta a 18 százalékot a részesedése az újonnan kibocsátott hitelkártyáknál - mondta Tóth Viktor, a bank üzleti vezérigazgató-helyettese.

Együttműködésünkkel a vásárlóink széleskörű finanszírozási lehetőségek és személyre szabott megoldások segítségével juthatnak hozzá a vágyott termékhez, mind a fizikai, mind az online áruházainkban - mondta Szilágyi Gábor, a MediaMarkt cégvezetője.