Ez a program emailben elküldi a cikk címét és bevezetőjét, önnek csak a címzett e-mail címét kell megadnia. Pár soros megjegyzést is mellékelhet az üzenethez a "Megjegyzés" rovatban.
A párizsi székhelyű PSA-csoport (Peugeot, Citroen, Opel/Vauxhall, DS) a "hazai piacon" 31 százalékkal növelte eladásait és ezzel nőtt az európai piaci részesedése. Ebben az is szerepet játszott, hogy számos riválisa kénytelen volt felfüggeszteni több modelljének az eladását azután, hogy szeptember 1-től életbe lépett a gépkocsimotorok károsanyag-kibocsátásának meghatározására bevezetett új teszteljárás.
Míg a a Volkswagen, a Renault és más riválisok több modellje gyakorlatilag elérhetetlenné vált a piacon a második félévben, a PSA időre végrehajtotta a szükséges változtatásokat.
Az Opel/Vauxhallt leszámítva a PSA tavalyi európai eladásai 5 százalékkal nőttek, globálisan viszont 12 százalékkal, 2,84 millióra csökkentek.
A PSA nem közölt semmit arról, hogy mire számít az idén, erre azután kerül sor, hogy februárban közzéteszi tavalyi pénzügyi eredményeit.
Viszont hosszú távon a PSA terve, hogy csak elektromos vagy hibrid autókat gyárt majd.
Pontosabban hóeltakarítós kisokost, amiben megpróbálják megmutatni, hogyan dolgoznak a hókotróik, amikor leesik a hó. Nem egy technikai szájbarágó gépekről, lapátokról és a síkosságmentesítés...
antitroll, 2019.01.15 14:08
Na most ezt így ebben a formában butaság volt leírni...
Na most pont az Opel "német" technológiájával vannak bajok...
Kb. 10 év fejlesztési hátrányban voltak a többi autógyártóval szemben, köztük a PSA-val szemben.
Ha jól tudom, a PSA be is perelte a GM-et mert behazudták azt is, ami nincs.
Az eredeti OPEL motorokkal vannak környezetvédelmi, gyártástechnológiai problémák.
De ha Te mást olvastál, akkor írd ide nyugodtan!
Én napi rendszerességgel hajtok PSA (saját) Opel (céges) gyártmányú kocsikat. Mindegyik kényelmes és megbízható, ez alapján nem tudnék dönteni.