Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

Több mint kétezer vásárló és számos szakújságíró megkérdezésével, fél éven át tartó folyamatos termékteszteléssel és -fejlesztéssel alakította ki idei sajátmárkás szaloncukor-választékát a Tesco. A Tesco Brand rendkívül komoly versenyt jelent minőség tekintetében a legismertebb márkák számára. A kedvező áron kínált karácsonyi édességek gyártását az idei tenderen is a Bonbonetti Choco Kft. nyerte el.

Ebben a kategóriában 12-féle ízű szaloncukor került november közepétől a Tesco áruházak polcaira. Fontos minőségi változás, hogy ezek az édességek immár mind valódi csokoládéval készülnek, a zselés változatokat (alma, meggy és narancs ízben) valódi gyümölcskoncentrátumból, természetes színezékkel, gyümölcspektinnel sűrítve készítik, a gyártás során pedig nem használnak fel ízfokozót.

Mindez összhangban van a teljes szaloncukorpiacot meghatározó trendekkel. Egyre többen keresik ugyanis a minőségi termékeket: aki korábban a kakaóvaj helyett növényi zsírt tartalmazó bevonómasszával készült szaloncukrot vásárolta, az a tejcsokoládés verzióra vált, aki pedig a tejcsokist vette, az a magasabb kakaótartalmat kezdi keresni.

Bár a magyar szaloncukorpiacon hagyományosan a zselés és a klasszikus ízesítésű (kókuszos, rum-kakaós, vajkaramellás) változatok a legnépszerűbbek, a tesztek során a fogyasztók egyértelműen jelezték, hogy a kedvelt, hagyományos süteményeket idéző édességeket is szívesen vásárolnák.

Erre az igényre válaszul fejlesztették ki a Bonbonetti és a Tesco szakértői közösen a Rákóczi túrós, vagyis túrós és sárgabarackos ízű, valamint a zserbós, azaz barackos-diós szaloncukrokat. Mindkét változatot étcsokoládé borítja, ahogyan a szintén különlegesen finom újdonságnak számító, kifejezetten a felnőtteknek szóló tojáslikőrös szaloncukrot is.

Nem csak a felnőtteknek, a gyerekeknek is készült különlegességgel a Tesco: a nekik szánt csomagokban tejcsokiba mártott, banán-crispy és epres-robbanócukros töltelékű szaloncukrok találhatók. Utóbbiak csak első hallásra tűnnek furcsának, a kóstolás során kiderül ugyanis, hogy igazán harmonikus édességet sikerült összeállítaniuk a szakembereknek. A hagyományos ízek kedvelői is találnak az ízlésüknek megfelelőt, hiszen a Tesco Brand választékából nem maradt ki a cappuccinós, a vajkaramellás, a marcipános és a kókuszos változat sem.

A cikk megjelenését a Tesco támogatta.