A felmérés eredménye szerint a magyarországi IT-cégek marketing-elkötelezettsége 2004-ben elérte a mélypontot, jövőre már növekedés, illetve a 2002-2003-as szint elérése várható. A IT-szektor marketingköltése idén 4,5-5,0 milliárd forintot tesz ki. A büdzsé felosztásában jelentősen csökkent a hagyományos hirdetési formák, reklámok súlya, felértékelődött ugyanakkor a PR és a rendezvényszervezés szerepe. Az online marketing aktivitásra vonatkozó kiadások a következő évek során megháromszorozódhatnak az ágazaton belül. Ez jelenleg az összköltségek 12 százalékát teszi ki. A hirdetési büdzséből az IT-magazinok átlagosan 44, a gazdasági magazinok 27, a napilapok pedig 10 százalékot hasítanak ki. A kutatást 21 magyarországi IT-cég vezetőivel készített mélyinterjúk alapján készítették. A cégek közt nem szerepel ugyanakkor a magyar IBM és a Microsoft, ugyanis a cégek nemzetközi politikája nem teszi lehetővé a marketingköltés szintjének nyilvánossá tételét.