Ez a program emailben elküldi a cikk címét és bevezetőjét, önnek csak a címzett e-mail címét kell megadnia. Pár soros megjegyzést is mellékelhet az üzenethez a "Megjegyzés" rovatban.
Az M3-as metróvonal infrastruktúra-rekonstrukciója során - egyebek mellett - a teljes vasúti pályaszerkezet is megújul, ezáltal korszerűbbé, megbízhatóbbá, még biztonságosabbá válik a metró közlekedése. A pályaszerkezet megújításának elengedhetetlen része a Nagyvárad téri metróállomásnál található kitérőkörzet vágányainak, kitérőinek cseréje - közölte a BKV.
A munkálatok során a meglévő kitérők teljes cseréje valósul meg, néhány esetben más, kedvezőbb ívviszonyokkal rendelkező épül közülük.
A középső- és a bal vágány között új kapcsolat létesül, amelynek legfőbb előnye, hogy a déli vonalszakaszon bekövetkező esetleges forgalmi zavar során, a metró szerelvényei észak felől a jelenleginél sokkal egyszerűbben, gyorsabban lesznek visszafordíthatók. Ezáltal a forgalmi zavar hatékonyabban kezelhető, a forgalomban maradt pályarészen a szükséges járatsűrűség biztosítása jóval könnyebben megoldható.
A Nagyvárad téri kitérőkörzettel kapcsolatos - már korábban a közlekedési szakemberek által eltervezett és beütemezett -feladatok elvégzésére a nyári iskolai szüneten belül is a legalacsonyabb forgalmú időszakban van lehetőség, anélkül, hogy az a közösségi közlekedésben fennakadással járna.
A munkálatok miatt 2019. július 22-e (hétfő) üzemkezdettől a metrószerelvények csúcsidőszakban 3,5 perces követési idővel közlekednek. A nyári időszakra időzített munkák tervezetten augusztus 25-ig tartanak. A tervek szerint 2019. augusztus 26-án (hétfőn) üzemkezdettől, a munkák végeztével, a normál forgalmi rend is visszaáll. Az elvégzendő feladatok a felszíni közlekedést nem érintik.
Ahogy az Aston Martint a Racing Point F1-es istálló tulajdonosa, Lawrence Stroll mentette meg a csődtől, már sejthető volt, hogy a két vállalkozás kapcsolatba kerül egymással....