Megnyílt a Mol első önálló Fresh Corner kávézója Budapesten a Károly körút 11. szám alatt - jelentette be pénteken a cég. A cég 2015-ben indította el a Fresh Cornereket, mára 120 töltőállomáson lehet kávét, péksüteményt venni. Többek között ennek köszönhető, hogy a Mol fogyasztói szolgáltatások szegmense az első félévben 192 millió dolláros (50,2 milliárd forint) forgalmat ért el. A 120 magyar kávézóban napi több mint 28 ezer csésze kávé fogy.

A belvárosi kávézó mellett működik már egy Fresh Corner food truck és egy tuk-tuk is.

"A régióban már 555 Fresh Corner-egységet működtet a Mol, de nem vagyunk klasszikus értelemben vett lánc, mert mindig a helyi igényeknek megfelelő kínálattal várjuk a vásárlókat" - mondta Ratatics Péter, a Mol-csoport fogyasztási szolgáltatásokért felelős ügyvezető igazgatója.

A magyarok 2-3 kávét isznak naponta

A magyarok 60 százaléka napi 2-3 kávét iszik, és - nem meglepő módon  - a kávé íze, illata és aromája miatt szoktak rá a rendszeres fogyasztásra - derül ki abból a felmérésből, amelyet a Mol készített.

A kávé kiválasztásánál a minőség az elsődleges szempont, de az ár-érték arány és a kényelmes elfogyasztás is fontos. A legtöbben az espressót preferálják, de a cappucino és a latte machiatto is népszerű.

A kép forrása: Napi.hu/Szász Péter.