Az Auchan Magyarországon teljes arculatváltáson ment keresztül, április 14-től a vásárlók egy sokkal modernebb, lendületesebb megjelenéssel találkozhatnak mind az áruházak eladótereiben, mind pedig az online felületeken - olvasható a társaság közleményében.

Az áruházlánc új céljaként tűzte ki, hogy minden vásárlási alkalmat kalanddá változtasson, melyre a polcain megtalálható termékek mindegyike egy-egy lehetőséget nyújt. A vásárláshoz köthető élményt az új szlogen is kifejezi: "Nagy választék kalandból. Auchan". Az imázs váltással összehangolva a vállalat mind a 14 áruháza nyitva tart április 17-én, vasárnap.

Az új irány jegyében az áruházak többek között a helyi közösségeknek szervezett programokkal, kóstoltatásokkal, társadalmi felelősségvállalási kezdeményezésekkel is erősítenek. A vállalat új imázsa, életének minden területére kiterjed.