Ez a program emailben elküldi a cikk címét és bevezetőjét, önnek csak a címzett e-mail címét kell megadnia. Pár soros megjegyzést is mellékelhet az üzenethez a "Megjegyzés" rovatban.
Hamarosan megnyitja elektromosautó-szalonját az egyik budai plázában Bárány Péter, a pálinkáiról ismert Rézangyal Kft. volt kereskedelmi vezetője. Az általa alapított Electric Motors Hungary Kft. ezzel alapozza meg, hogy három éven belül Magyarország első új Tesla-importőre lehessen.
A szalonban használt elektromos személy- és haszongépjárműveket árulnak majd - mondta Bárány Péter a Napi.hu-nak. A kocsikat nem rendelésre hozzák be külföldről, hanem egy meglévő készletet árulnak, amelynek nagy előnye, hogy az autókat ki is lehet próbálni. A készletezésből származó kockázatokat egy bérautó-szolgáltatással minimalizálják a tervek szerint. A cég több márkát forgalmaz köztük Teslákat.
- mondta Bárány. Emiatt a kft. csak olyan kocsikat hoz be - főleg Hollandiából - amelyekre él az európai garancia.
A személyautók mellett az elektromos haszongépjárművekre is hangsúlyt fektetnak. Az egyik célcsoport a kkv-szektor, ahol - Bárány szerint - a cégvezetők egyelőre nem tudják elképzelni, hogy pénzt öljenek elektromos kishaszonjárművekbe. Pedig ma már 6 millió forint körüli összegért be lehet hozni használt darabokat Európából. Egy fuvarozásra használt elektromos kocsinál pedig még az sem baj, ha nincs elég töltőpont Budapesten, ugyanis egy 120-150 kilométeres hatótávolsággal bőven lehet teljesíteni a szállításokat a fővárosban, az autó pedig éjjel töltődik a telephelyen.
A cég bejegyzett csaknem száz, elektromos autóval kapcsolatos domainnevet is.
A Coca-Cola vitte a Rézangyalt
A Rézangyal Kft. nemrég adta el a névadó pálinka disztribúciós- és márkajogait a Coca-Colának, így Bárány most idejét egy jóval magasabb kategóriájú pálinka, a Márton és Lányai márkaépítésére és az e-autó-kereskedelemre tudja fordítani - árulta el a cég vezetője.
A Rézangyalt 2010 és 2014 között is forgalmazta már a Coca-Cola, de mikor az otthoni pálinkafőzés miatt a bolti forgalom visszaesett, a Rézangyalnál úgy gondolták, hogy csak úgy védhetik meg a márkát, ha a disztribúciót is saját maguk végzik. A Coca-Colánál pedig ekkor már jobban koncentráltak például a nagyobb forgalommal kecsegtető whiskey- és vodkapiacra
Idén február 1-től azonban az együttműködés megújult.
Pálinkából autóba
Bár az elektromos autóknak és a pálinkának látszólag semmi közük nincs egymáshoz, sikerült ezt is összefésülni, ugyanis a Márton és Lányai lesz az első magyarországi pálinka, amelyet elektromos autóval szállítanak majd ki a vendéglátóhelyekre és az üzletekbe. Bárány Péter a korábbi vetélytársával Pátzay Istvánnal, a Veritas borkereskedés tulajdonosával közösen vásárolta meg a a Márton és Lányai pálinkamárka jogait tulajdonló cég 50 százalékát. A termékeket továbbra is Márton János főzi, de a forgalmazó mostantól a Veritas lesz, a marketingstratégiáért és a kiemelt szerződésekért pedig Bárány Péter felel.
Az elektromosautó-flotta első tagja, egy Nissan e-NV lesz, de később további 5 nagyobb méretű típussal bővülhet. Hosszabb távú terv, hogy a Veritas is átáll az elektromos autós szállításra.
A legmodernebb endoszkópok segítenek felismerni a rosszindulatú elváltozásokat, így időben diagnosztizálható és jó eséllyel...
Amerikai piacra gyártott Teslák, a Mexikóban gyártott Fiat 500e villanyautó, számos Toyota-modell és az eleve kizárólag az Egyesült Államokba szánt típusok, Dodge-ok, Cadillac-ek....