Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

Ingolstadtban, ahol az Audi legfőbb németországi gyártóbázisa van, elég komoly visszhangot váltott ki, hogy az autógyári munkástanács megszellőztette: novembertől leállítanának egy gyártósori műszakot - olvasható a portálon.

A döntés mögött az állhat, hogy az Audi nem tudott időben felkészülni egy technológiai váltásra, méghozzá arra, hogy motoroknak egy új, WLTP-nek nevezett tesztnek vessék alá. Ez az üzemanyag-fogyasztást és a károsanyag-kibocsátást megpróbálja a valósághoz közelíteni.

A késés miatt gyártósorokat kell visszafogni. Ez azonban nem lenne baj, ha az Audi rugalmasan tudná "ide-oda rakosgatni" az autókat a gyártósorokon.

A problémák Ingolstadtban elsősorban az A4/A5 modelleket gyártó soron vannak, miközben az A3/Q2 szalag úgy megy, hogy ott gyakran még túlórás műszakokat is be kell állítani. A németek most állítólag gőzerővel dolgoznak azon, hogy javítsák a gyártósorok közötti átjárhatóságot, és ennek részeként például képesek lesznek arra, hogy A3-asokat gördítsenek le az A4/A5-ös sorról.

Ennek a fejlesztésnek magyar vonatkozása is van, a hírek szerint ugyanis januártól az A3-asok gyártását Győrből Ingolstadtba szervezik át

- írja a portál.

A kép forrása: Audi.