A 370 millió forint jegyzett és 566 millió forint saját tőkéjű rt.-be vonják össze a Multireklám Kft.-t, az Indoor Media Kft.-t, az M Csoport Holding Kft.-t és a már csak papíron létező Bell Telemarketing Kft.-t. Az összevonásra amiatt volt szükség, mert a vállalatcsoport már kinőtte a kft.-méreteket. A Multireklám Kft. 2002-ben olvasztotta be a neonreklám-értékesítéssel foglalkozó Multivision Kft.-t, az Indoort pedig idén vásárolta meg magánszemélyektől. A Soproni János tulajdonában lévő cégcsoporton belül a holding adja a társaságok menedzsmentjét és végzi a közös adminisztratív teendőket. A közterületi hirdetések piacán 30 százalékos súllyal jelen lévő Multireklám tavaly 3,8 milliárdos nettó árbevétel mellett, üzemi szinten 263 millió, adó után 5,1 millió forint nyereséget ért el. A Multireklám Rt. az idén 4,5 milliárdos bevételt vár.