Négyszáz márka került be a szuperek klubjába

Idén 400 márka nyerte el a Superbrand címet idén, közülük ötöt díjazott külön elismeréssel a zsűri, és 49 brand került be a Magyarországon először megjelenő Superbrands Magyarország című kiadványba, amelyet a tegnap esti gála keretében mutattak be.
Böröcz Petra, 2004. december 1. szerda, 10:15
Fotó:

A díjkiosztóval egybekötött eseményen különdíjat kapott a Nokia, a Pick, az Unicum, a Sziget Fesztivál és a Matáv. A 13 tagú szakértői bizottság döntése alapján a leginnovatívabb márka a Nokia, a rendszerváltást legsikeresebben túlélő avagy "örökzöld" a Pick, a fiatalok körében kedvelt márka a Sziget Fesztivál, a társadalmi felelősségvállalás szempontjából kiemelkedő teljesítményt nyújtó a Matáv és a legjobb magyar márka az Unicum lett.
A 400 Superbrand címet nyert márka között olyan nevek találhatók, mint a fogyasztói piac vezető vállalata, a Tesco, az IT piac óriása, a Hewlett-Packard, a telekommunikációs szektor éllovasa, a Westelből átnevezett T-Mobile. Továbbá olyan nagy múlttal rendelkező márkák, mint a Zsolnay, a Herend, a Skála, a Zwack vagy a Piros Mogyorós. A szuper márkák közül 49 történetét, sikerének kulcselemeit megmutató kiadvány mától kapható a könyvesboltokban.
A világon jelenleg 41 országban működik a Superbrands program, amelynek célja, hogy elismerésben részesítse és a tágabb közönséggel is megismertesse a fogyasztói értékítéletet mérve is sikeresnek bizonyuló márkákat. A versenyben nem csak a nemzeti márkák, hanem minden magyarországi márka részt vehet.

HOZZÁSZÓLÁSOK