Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

Az uniós Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Programból (GINOP) finanszírozni kívánt projekt visszavonását nem indokolta az ajánlatkérő, mindössze a közbeszerzési törvénynek arra a passzusára hivatkozott, amely szerint a felhívás az ajánlati határidő lejártáig visszavonható.

A szépséghiba csak az, hogy a beadási határidő október 15. volt. A törvény szerint az érdeklődő potenciális ajánlattevőket a visszavonásnak a Közbeszerzési Értesítőben való feladásával egyidejűleg értesíteni kell.

A kiírásban feladatként "Magyarország, mint turisztikai márka népszerűsítését célzó kampány hatékonyságának növelését támogató szakmai kutatások" szerepelt.

A feladat több részből áll, így egyebek mellett kutatni kell a belföldi márka stratégiát 1500 fős mintán, 30 perces kérdőívvel. Ugyanezt 10 küldő országban 1000 fős mintán kell elvégezni, de csak 20 perces kérdőívvel. Mindkét esetben lesz kampány teszt és utómérés is. Szerepel a feladatok között gyógyturizmus kutatás (gyógyfürdők és orvosi turizmus kutatási részekkel), továbbá utazás-szervezés és szállás kutatás is.