Technikai okokból az OTPdirekt internetbank és a SmartBank alkalmazás belépés jelenleg nem működik. Nagy erőkkel dolgozunk a hiba kijavításán - írják a szolgáltatás honlapján az ügyfeleknek szóló figyelmeztetésben.

Azt nem részletezik az üzenetben, hogy milyen természetű a probléma és pontosan mikorra állhat helyre a szolgáltatás.

Frissítés:

A problémát 10 óra felé már elhárítottak - közölte a Napi.hu-val a bank.

Frissítés 2.:

Nem sokkal azután, hogy úgy tűnt, a rendszer újra működik, több olvasónk jelezte - és mi is azt tapasztaltuk -, hogy a netbank szolgáltatás nem elérhető. A honlapon pedig egy új tájékoztatást tettek közzé. Eszerint technikai okokból a szakértői ingatlanközvetítő rendszer és adatbázis. Valamint az internetbank szolgáltatásai közül az alábbiak nem elérhetőek: a személyes adatokkal, kedvezményprogram beállításokkal kapcsolatos funkciók, az online személyi kölcsön és online folyószámlahitel igénylés, pénzügyi tervezés, betétfeltörés, a fióki időpontfoglalás.

Levélben érdeklődtünk a banknál, hogy mikorra várható a teljes körű megoldás, valamint hogy pontosan milyen természetű a probléma. Kérdésünkre pedig csak azt közölték, hogy szerda késő délután "az OTP internetbank leggyakrabban használt funkciói problémamentesen működnek, és jelenleg már csak néhány funkció akadozik."