Kiemelkedik a kereskedelmi márkák értékben számolt részaránya az állateledelekből (49 százalék), háztartási papírból (44 százalék) és babaápolási termékekből (34 százalék), illetve a mélyhűtött árucikkekből és reggeli ceráliákból (32-32 százalék). Legalacsonyabb az arány forró italoknál (10 százalék) és égetett szeszesitaloknál (12 százalék), a haj- és szájápolás kategóriájánál, ahol a mutató csak 5, illetve 7 százalék. A vezető gyártói márkák többségének piaci részesedése nem csökkent a legutóbbi hónapokban, a fogyasztók egy része hajlandó megfizetni a prémium árat a magas minőségért - állapította meg a vizsgálat. Ugyanakkor a kereskedelmi márkás termékek ismertsége és elfogadottsága tovább növekedett.
Kiemelkedik a kereskedelmi márkák értékben számolt részaránya az állateledelekből (49 százalék), háztartási papírból (44 százalék) és babaápolási termékekből (34 százalék), illetve a mélyhűtött árucikkekből és reggeli ceráliákból (32-32 százalék). Legalacsonyabb az arány forró italoknál (10 százalék) és égetett szeszesitaloknál (12 százalék), a haj- és szájápolás kategóriájánál, ahol a mutató csak 5, illetve 7 százalék. A vezető gyártói márkák többségének piaci részesedése nem csökkent a legutóbbi hónapokban, a fogyasztók egy része hajlandó megfizetni a prémium árat a magas minőségért - állapította meg a vizsgálat. Ugyanakkor a kereskedelmi márkás termékek ismertsége és elfogadottsága tovább növekedett.