Ez év márciusától a Junkers fűtéstechnológiai márka Bosch márkanéven jelenik meg kilenc közép-kelet-európai országban, így Magyarországon is.

A névváltás célja a piacon való jelenlét erősítése valamint az energiahatékony fűtési és melegvíz-készítési termékkínálat bővítése - jelentette be Thomas E. Beyer, Robert Bosch Kft. ügyvezető igazgatója.

A termékportfólió középpontjában 2010-től hangsúlyosan a kondenzációs technológián alapuló gáztakarékos megoldások és a megújuló energiaforrásokkal kombinálható rendszerek állnak.

A névváltástól a piaci jelenlét növekedését várja a társaság, a Bosch Termotechnika tovább bővíti a hozzá tartozó energiahatékony fűtési termékek és melegvíz-készítési megoldások skáláját.

A Bosch márkanév alatt tervezett piaci megjelenések között olyan rendszerek szerepelnek, amelyek kondenzációs technológiát vagy megújuló energiát használnak és különböző energiaforrásokat kombinálnak.

Ennek megfelelően az elkövetkező évek termékbevezetései a szolár rendszerekre, a hőszivattyúkra és a kondenzációs termékek továbbfejlesztésére összpontosítanak majd - tette hozzá Beyer.

A döntés egy komplex régiós kutatáson alapult, amely szerint a végfelhasználók szeretnek maguk tájékozódni a fűtési rendszerek beszerzése előtt, ezért a Bosch mint egy, a Junkers-nél még erősebb márka nagyobb piaci sikereket jelenthet - mondta Zuggó Balázs, a Robert Bosch Kft. Termotechnika üzletágának új vezetője.