Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

A cégcsoport tagjaként az NKM (Nemzeti Közművek) márka helyét is az új MVM veszi át, így a kapcsolódás a vállalatok elnevezéseiben is látszani fog - írja az MTI.

A márkaváltást követően az NKM-társaságok 4,2 millió ügyfelüknek MVM márkanévvel nyújtják majd az eddigi szolgáltatásokat az energia, a hálózatok, az e-mobilitás, az alternatív energiaforrások vagy a kényelmi szolgáltatások területén - közölték.

A társaságok ügyfelei számára a változások elsősorban az ügyfélszolgálatok, az online ügyfélszolgálat, a számlák és a weboldalak arculatában jelennek meg. Az arculat- és névváltáshoz kapcsolódóan az ügyfeleknek nincs teendőjük.

Az új, egységes MVM márka segít abban, hogy az ügyfelek számára és a köztudatban is átláthatóbbak legyenek a vállalatcsoport tevékenységei, kiemelten a szolgáltatók működése - véli az állami vállalat menedzsmentje.